Autor Wiadomość
Prof.Worminkle
PostWysłany: Wto 23:32, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Mozna zamknąć temat? Wzięło mnie na porządki forumowe
Wormsiarz
PostWysłany: Pią 16:49, 18 Mar 2011    Temat postu:

A i jak możesz , to się zarejestruj Wesoly.
Wormer21
PostWysłany: Pią 15:12, 18 Mar 2011    Temat postu:

Użyj programu SchemeEddy by przerobić styl The Full Wormage (jak będzie szło)
Emilok
PostWysłany: Pią 11:09, 18 Mar 2011    Temat postu: Dostępność ukrytych broni schemat

Witam, od niedawna gram w WWP, wcześniej pogrywałem w Wormsiaki na Amidze oraz PSX.
Najczęściej w WWP gramy przy okazji jakiejś imprezki, w związku z tym mam jedno pytanko, czy da się taki stworzyć schemat gry w którym będą dostępne wszystkie "ukryte" bronie (np nalot pocztowy, test nuklearny, super banan itp) jednak nie będzie to stricte schemat "totalne zarobaczenie". Nie chcemy grać na tym schemacie ponieważ nie do końca on nam odpowiada. Czas ruchu 30 sec to w czasie imprezki za mało, dodatkowo nudne jest ręczne ustawianie robaków na planszy, nie piszę również o tym, że nieskończona ilość amunicji dla każdej broni to przegięcie (tu chciałbym aby zrobić np 2 strzały z lepszych broni + ich dostępność po paru rundach). Obecnie moja modyfikacja schematów stanęła na tym, że jak wybieram Totalne Zarobaczenie to zmiana jakiegokolwiek parametru zmienia również dostępność (tzn ukrywa) super bronie ponieważ schemat zmienia się z Totalnego na 'zmodyfikowany przez użytkownika'.

Proszę poradźcie coś, nie wiem, może się da jakiś plik konfiguracyjny ze schematami edytować czy co... ale nie wiem gdzie go szukać.

pozdrawiam emilok.


Następnym razem zgłaszaj problemy do działu pomocy. Taki temat jest w każdym dziale o Worms. // Pozdrawiam. Prof. Worminkle

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group