FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Nagłe śmierci
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 14:50, 10 Sty 2010    Temat postu: Nagłe śmierci

Są obiekty, niech będą nagłe śmierci!
Podnoszenie poziomu wody-Wiadomo.
Zatrucie wszystkich rabaków-Wiadomo.
Losowy czyn - Losowo: Zatrucie robaków, znaczne podniesienie wody, deszcz piorunów (piorun -35hp), trzęsienie ziemi, armagedon.
Skasowanie terenu - Teren znika, wormy stoją na podestach, w niektórych innych miejcach pojawiają się inne podesty.
Deszcz obiektów - Co tura pojawiają się najróżniejsze obiekty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 13:35, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Nie 22:30, 10 Sty 2010    Temat postu:

Ogniste podłoże: Co turę, na kilka sekund całą mapę pokrywa ogień.Jedynym sposobem uniknięcia tego jest wejście na podest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 18:13, 26 Sty 2010    Temat postu:

Piorun - strzela z nieba do losowego robala odbierając mu ok. 60 hp
Piorun lepszy - strzela też do skrzynek, rozwalając je
Susza - robaki poruszają się wolniej, a woda paruje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 19:20, 26 Sty 2010    Temat postu:

Losowe wybuchy: Obiekty typu beczka , mina losowo wybuchają
Losowe spawny: Miny i beczki pojawiają się w różnych miejscach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pon 23:33, 01 Mar 2010    Temat postu:

Przymusowy ,,hop!": Co turę każdy z robali robi dwa skoki do przodu, więc nie stawaj blisko wody!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Sob 12:14, 06 Mar 2010    Temat postu:

Wulkan - w losowym miejscu (może być na wodzie) wyrasta wulkan i przez 2 tury wylatuje z niego lawa. Jak się dotknie lawy, to odbiera ci się 40hp.
Terroryści samobójcy - co turę przylatuje helikopter i zrzuca 3 robale w strojach arabów. Każdy strzela strzelbą 2 razy w jakiegoś robala, po czym się detonują (wybuch jak święty granat).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 14:08, 06 Mar 2010    Temat postu:

Pasek życia - Po końcu rundy wygrywa drużyna, której łączna suma hp jest największa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pon 23:47, 02 Sie 2010    Temat postu:

Mgła: Po końcu rundy, na całej mapie pojawia się mgła, która znacznie ogranicza widoczność.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 8:17, 03 Sie 2010    Temat postu:

Znikanie terenu- Terez zaczyna znikać. Znika od lewego, górnego rogu, a potem idzie wedugł wskazówek zegara (Co tura znika kawałek).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Nie 8:05, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 9:39, 03 Sie 2010    Temat postu:

Totalne zamieszanie - Ulega trzęsienie ziemi, chwilowy armagedon, ataki powietrzne (w losowe miejsca) i poziom wody ulega podniesieniu (średniej szybkości). Potem rośnie tylko woda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Wto 9:42, 03 Sie 2010    Temat postu:

Podtapianie - woda idzie wysooko w górę i podtapia robaki. Później gwałtownie spada i każdy robak stracił jakąś liczbę życia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 10:06, 03 Sie 2010    Temat postu:

Ostrzał- Na planszę co turę spadają równomiernie pociski moździerzowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Wto 10:09, 03 Sie 2010    Temat postu:

Łan lajf - woda topi wszystkich oprócz tego, co jest najwyżej ze wszystkich robaków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 17:21, 03 Sie 2010    Temat postu:

Napalmowy atak - Z nieba lecą rzeczy jak, koktajle Mołotowy, ogniste granaty, ataki napalmowe (nalot) i uderzają w losowe miejsca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 18:28, 03 Sie 2010    Temat postu:

Deszcz broni - Z nieba co turę spadają wszelakie typy broni.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 13:38, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 21:40, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Konfiskuję! : Wszystkie bronie , prócz paluszka i bomby kasetowej zostają zabrane. Skrzynie nie spadają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 8:49, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Konfiskacja 2 - Osoba ma tylko szturchaniec. Jest 30% częstotliwości na zrzucenie skrzyni, w której może być:

-Bazooka (x3)
-Granaty (x3)
-Bomba kasetowa (x3)
-Strzelba (x2)
-Pistolet (x3)
-Uzi (x1)
-Ognista pięść (x2)
-Mina (x2)
-Dynamit (x1)

P.s: Te x1, x2 itp. oznaczają, że w jednej skrzyni będzie odpowiednia ilość tej broni np. 3 bazooki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Sob 13:58, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Ostatni pojedynek - helikopter zabiera jednego robala z każdej drużyny, ich hp spada do jednego, pozostałe robale topią się, a te, które zostały zabrane przez helikopter lądują na ringu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 14:43, 14 Lis 2010    Temat postu:

Spalenie terenu - Planszę otacza ogień. Co turę on spala więcej planszy. Jedynym ratunkiem jest znalezienie centralnego obszaru mapy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 13:59, 15 Lis 2010    Temat postu:

Losowe zmniejszanie - Co turę każdy robak traci losową liczbę żyć (każdy traci tyle samo).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin