FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Robalopedia
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 16:41, 26 Gru 2008    Temat postu: Robalopedia

piszcie hasła do robalopedii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 23:51, 02 Sty 2009    Temat postu:

Bazooka.

Klasyczna broń, występująca w każdej części wormsów.Pocisk leci po paraboli.Zabiera maksymalnie 50 punktów zdrowia.Jak strzela się z Bazooki, należy zerknąć na wskaźnik wiatru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21!
Worm doświadczony


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 14:07, 03 Sty 2009    Temat postu:

Granat:Broń też klasyczna ale nie działa pod kierunek wiatru.Zabiera 55HP i ta broń
jest skuteczna na umiejętności a więc "Ćwiczenie czyni mistrza"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Sob 14:09, 03 Sty 2009    Temat postu:

Bomba kasetowa:Dobrze znana broń.Działą tak samo jak granat, tylko rozsypuje się po wybuchu na 4 mniejsze części..Zapalnik można ustawić maksimum na 5 sekund.Umiejętnie użyta może zabrać 50 punktów zdrowia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21!
Worm doświadczony


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 14:16, 03 Sty 2009    Temat postu:

Gaz:Ta broń nadaje się do otrucia robali.Najlepiej atakować gazem osobę która ma dużo
energii ale ta trucizna ma efekt uboczny którą jest apteczka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Sob 14:20, 03 Sty 2009    Temat postu:

Strzelba:Jest to zwykła strzelb, z której można oddać dwa strzały.Jeden strzał zabiera 25 HP.Lecz jeśli nie trafisz z byt dobrze to zabierze mniej HP.Pocisk ze strzelby odpycha trochę robala, więc broń nadaje się do wrzucania wrogów do wody.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21!
Worm doświadczony


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 14:38, 03 Sty 2009    Temat postu:

Pocisk samonaprowadzający:On służy do trafienia robala w odległe i niedostępne cele
a więc nie zużywaj go za szybko!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 14:42, 03 Sty 2009    Temat postu:

Gołąb samonaprowadzający: Podobna broń do pocisku samocelującego , ale ta broń omija przeszkody i trafia prosto w cel

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21!
Worm doświadczony


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 14:47, 03 Sty 2009    Temat postu:

Snajperka:Broń podobna do strzelby ale można trafiać w odległe cele które nie zdążył
by nasz robak dojść


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Nie 11:57, 04 Sty 2009    Temat postu:

Ognista pięść:Jest to broń, którą można uderzyć robala, podchodząc do nirgo.Ognista pięść odbija robala dość daleko i zabiera 28 HP.Nadaje się do wpychania wrogów do wody.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 13:43, 04 Sty 2009    Temat postu:

Kij baseballowy:Ta broń jest podobna do ognistej pięści tylko że można ustawić kąt i
utopić robaka z dalekiej odległości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Nie 16:11, 04 Sty 2009    Temat postu:

Nalot powietrzny:Jest to broń, której można użyć z każdego miejsca.Wystarczy, że namierzysz gdzie nalot ma trafić i w tym miejscu spada kilka bomb.Broń wygodna w użyciu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 18:14, 04 Sty 2009    Temat postu:

Owca - Broń zwierzęca która idzie naprzód i w 70% omija przeszkody bo nieraz zablokuje się i wraca do ciebie.Broń przydatna i łatwa w użytku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Nie 18:24, 04 Sty 2009    Temat postu:

Wybuchowa babunia:Broń o podobnym działaniu do owcy.Jest od niej wolniejsza i można nią sterować.Skręcać i skakać.Można ją zdetonować w dowolnej chwili.Zabiera 75HP.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 13:49, 05 Sty 2009    Temat postu:

Super owca - To jest zwykła owca która po kliknięciu klawisza <Strzału> zacznie latać.
Zabiera 75HP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Czw 20:08, 08 Sty 2009    Temat postu:

Szalone krowy-jest to broń działająca jak owca, lecz większa i robak może wypuścić nawet 3 krowy na raz.Potrafią nieźle zniszczyć teren.Wybuchają po zetknięciu z robakiem.Ulepszona wersja krów to "Krowi nalot", ale o tym później.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 20:19, 08 Sty 2009    Temat postu:

Święty Granat Ręczny - Broń która jest obsługiwana jak granat tylko że zabiera 100HP
(W W4 zabiera 80HP) przydatna broń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 16:29, 09 Sty 2009    Temat postu:

Klejąca bomba-jest to broń rzucana.Wygląda jak zwykła bomba, lecz ma przyssawki.Przykleja się do terenu.Broń o wiele łatwiejsza w użyciu niż granat i inne tego typu bronie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 17:04, 09 Sty 2009    Temat postu:

Uzi - To jest broń palna która zabiera 50HP i nadaje się na "Spychacza".Użyteczna broń!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 18:10, 09 Sty 2009    Temat postu:

Dynamit:Znana nam broń z poprzednich części.Jest podkładany.Jest to broń silna i zabiera 75 HP.Wybucha po5 sekundach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin