Worms World



Forum Worms World Strona Główna Nasza własna część Typy map
Obecny czas to Śro 0:45, 01 Kwi 2020

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Sob 12:34, 09 Sty 2010
PRZENIESIONY
Wto 15:51, 03 Sie 2010

Wiadomość
Sieć kompouterowa - Wormsy rozgrywają bitwę we wnętrzu świata komputerowego. Na mapie znajdują się foldery i pliki. Mapa ma nieskończoną długość. W drodze po mapie napotkasz kod binarny i inne rzeczy związane z informatyką.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Wormsiarz

Autor
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

Śro 16:39, 03 Lut 2010
PRZENIESIONY
Wto 15:52, 03 Sie 2010

Wiadomość
Losowa mapa: Anktartyda - Śnieżna mapa, igloo'a, zaspy śnieżne.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gal Anonim

Autor
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

Czw 10:41, 04 Lut 2010
PRZENIESIONY
Wto 15:53, 03 Sie 2010

Wiadomość
Losowa mapa: Piraci - Statki, wyspy z czaszkami i X-y.
Losowa mapa: Sport - Bierznie, boiska, kosze, rowery i inne bajery.
Losowa mapa: Kosmos - Rakiety, promy kosmiczne, sondy, satelity, stacje.
Losowa mapa: Budowa - Rusztowania, dźwigi, kopary, spychacze, betoniarki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gal Anonim

Autor
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików
Wto 15:56, 03 Sie 2010

Wiadomość
Posty przeniesione. A więc od tej pory: w tym temacie piszemy typy/rodzaje map i losowe mapy (w sumie na jedno wychodzi) a w temacie "Mapy " Opisujemy własne mapy, mające swoją nazwę, których nie można stworzyć w edytorze. Mozna do nich narysowac także mapę (w paincie na przykład).

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Prof.Worminkle

Autor
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów
Wto 17:17, 03 Sie 2010

Wiadomość
Hipersześcian - wormy chodzą po powierzchni 4-wymiarowego odpowiednika sześcianu

Coś jak to (tylko bez kolorów i większe):
http://www.youtube.com/watch?v=fXNiv_PGYJs&feature=related

Można rozwalać ściany, tylko na dwóch jego częściach nie ma grawitacji, a na pozostałych sześciu jest.

Mogą być takie mapy podobne do zwykłych domów (w dwóch pokojach miny latają Eeeee), albo wielkich pomieszczeń.

PS: Nie wiem, czy to nie lepiej do trybów dać. :./


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ludi dnia Wto 17:19, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ludi

Autor
Kiślu
V.I.P
V.I.P


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Polski xD
Sob 23:25, 19 Lut 2011

Wiadomość
Losowa mapa: Rysunkowy - tutaj walczymy na rysunkowych, czarno-białych kwadratach. Woda jest niebieska Smutny.
Losowa mapa: Labirynt - walczymy w różnych labiryntach (ściany niezniszczalne)
Losowa mapa: Tetris - walczymi na kwadratach z tetrisa
Losowa mapa: Dom - losowy dom, może byc to: kuchnia, pokój komputerowy, salon, WC, sypialnia lub pokój dziecka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Kiślu

Autor
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

Nie 13:19, 20 Lut 2011

Wiadomość
Losowa mapa: Wulkan - Wulkany, lawa, popiół, chmuty dymu (można po nich chodzić), bomby wulkaniczne.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gal Anonim

Autor
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów
Nie 15:10, 20 Lut 2011

Wiadomość
Planety - Wormy walczą na planetach (takich wielkich jak w Mario Galaxy ), planety mogą przyciągać wormy, mogą być też asteroidy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ludi dnia Nie 15:10, 20 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ludi

Autor
Kiślu
V.I.P
V.I.P


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Polski xD
Nie 21:57, 20 Lut 2011

Wiadomość
Losowa mapa: Niebo - walczymy na chmurach.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Kiślu

Autor
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1084
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Nie 23:34, 20 Lut 2011

Wiadomość
Losowa mapa Podwodne królestwo - wormy walczą w mieście znajdującym się pod wodą otoczonym szkłem. Należy uważać bo jeśli zbije się szkło, poziom wody gwałtownie rośnie.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty kenex

Autor
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

Pon 10:16, 21 Lut 2011

Wiadomość
Losowa mapa: Archeon - W powietrzu unoszą się sześciany. Jeśli worm zeskoczy ze krawędzi jednego siła grawitacji może przyczepić worma do bocznej ścianki sześcianu, gdzie będzie normalnie walczył.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gal Anonim

Autor
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1084
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Pon 11:08, 21 Lut 2011

Wiadomość
Wymiar B-16 - typ map na której grunt stopniowo zmienia kolory

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty kenex

Odpowiedz do tematu Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni  1, 2

Forum Worms World Strona GłównaNasza własna częśćTypy map
Obecny czas to Śro 0:45, 01 Kwi 2020
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin