FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Worms 5: Wojna Robakowa - ogólny temat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiślu
V.I.P
V.I.P


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Polski xD

PostWysłany: Nie 21:49, 20 Lut 2011    Temat postu: Worms 5: Wojna Robakowa - ogólny temat

Tutaj ogólna rozmowa o Worms 5: Wojna Robakowa.

Worms 5: Wojna Robakowa:

- główny cel kampanii: Zabij Wormsteina który wynalazł Promień EX-7

- bronie stare oraz nowe:

Rząd I
Bazooka
Pocisk samonaprowadzający
Moździerz
Gołąb samonaprowadzający
Zatruta strzała
Działko strażnicze

Rząd II
Granat
Bomba kasetowa
Gaz
Święty granat ręczny
Bomba bananowa
C4# - Wybucha po 5 turach, ale ma ogromną moc niszczenia i zabiera robalom max. 150 hp

Rząd III
Strzelba
Uzi
Karabin snajperski
Laser# - robak strzela laserem który przedziurawia całą mapkę. Najlepiej działa na rząd robali. Zabiera max 30 hp.
Promień EX-5# - celujesz w robaka: laser leci prosto, a gdy trafisz robala następuje zamiana ciał. Tura się nie kończy. Działanie: na zawsze.
Promień EX-7# - celujesz w robaka: laser leci prosto, a gdy trafisz robala zmienia drużynę (kolor mu się zmienia i należy do ciebie). Nie tracisz tury i ruszasz się postacią która została trafiona laserem. Działanie: na zawsze.

Rząd IV
Ognista pięśc
Szturchaniec
Pięśc - działa podobnie do szturchańca - robal troszke dalej odlatuje i traci 10 hp.
Kij bejsbolowy
Młot
Topór

Rząd V
Mina
Dynamit
Uzależnienie# - worm bierze laptopa i zaczyna grac w wormsy, po 5 sekundach wybucha. Podobne do samobójstwa. Robalom obok zabiera max 80 hp.
Beczka z prochem# - worm wystawia normalną beczkę z prochem. Po tym traci się turę.
Zlot tańczących# - nalot trzech tańczących (nie wiem jakim cudem), nawet w powietrzu. Po zetkaniu z robalem wybuchają i zabierają 90 hp. Gdy nie natrafią na robala lecz na ziemię zaczynają chodzic dopóki nie spotkają się z robalem. Po 20 sekundach tańczący wybucha.
Rzut Robaka# - przed robalem rozkłada się maszyna a on na nią wsiada (jak w worms forts na takie inne rzeczy). Nasz worm steruję wajchą i próbuje złapac robala chwytakiem (nie jest długi). Gdy złapie bierzemy celownik (jak np. u bazooki) i rzucamy z siłą jak u moździerzy.

Rząd VI
Nalot
Zlot apteczek* - Atak lekarzy
Nalot grubasa
Betonowy osioł
Krowi szturm
Odwiedziny obcych* - Porwanie przez obcych

Rząd VII
Owca
Babunia
Nadmuchiwany brytol
Super-owca
Kret
Ładny posąg# - zabójcza broń, najlepsza na grupy. Worm bierze przycisk i spuszcza z nieba posąg robala (wymiary jak u betonowego osła). Lecz ten posąg nie skacze. Przygniatając zabija, a robala obok odrzuca i zadaje max 20 hp.

Rząd VIII
Słoneczny wybuch
Zatopienie* - Żywnośc
Zamrożenie
Magiczna Metoda Markusa# (MMM) - podobne do zamrożenia tylko że wkoło robala pojawia się niebieska prześwitująca powłoka i robal troszeczkę się unosi. W ten sposób jest niezniszczalny, nie można go zwalic itp. itd.
Odkurzacz# - worm wskakuje na odkurzacz i można jeździc nim po całej mapce i skakac. Pojazdu nie można zatrzymac. Gdy walnie w ścianę wybucha, a robal traci 40 hp. Można porywac różne rzeczy: robale, skrzynki, beczki i miny. Można wessac max 3 elementy. Gdy się je zbierze odkurzacz wybucha (brak pojemności xD), a wessane robale tracą 40 hp. Nasz robal nie traci nic. W przypadku beczek, min i skrzynek powiększają odrzucenie i obrażenia po wybuchu.

Rząd IX
Plecak rakietowy
Lina
Spadochron
Podest
Mikstura Ikara
Bańkomat

Rząd X
Opuszczenie tury
Kapitulacja
Wybór robala

Rząd XI
Próba nuklearna
Zlot tańczących# - nalot trzech tańczących (nie wiem jakim cudem), nawet w powietrzu. Po zetkaniu z robalem wybuchają i zabierają 90 hp. Gdy nie natrafią na robala lecz na ziemię zaczynają chodzic dopóki nie spotkają się z robalem. Po 30 sekundach tańczący wybucha.
Armageddon
Taniec z wyspy śmierci# - worm zaczyta tańczyc z głupawą maską po czym wywołuje wszystko co najgorsze: deszcz meteorytów, trzęsienie ziemi, potop i chorobę popropienną, która zabiera 10 hp co turę.

Zaznaczone * - zmieniona nazwa i obok napisana prawdziwa
Zaznaczone # - nowa broń i obok napisana właściwośc

- 30 misji - 6 rozdziałów po 5 misji.
1 Rozdział - W górach (walka z kopaczami itp.)
2 Rozdział - Egipt (walka z egipcjanami)
3 Rozdział - Rysowanka (walka w czarno-białym świecie z normalnymi robalami)
4 Rozdział - Wojna (walka z żołnierzami itp.)
5 Rozdział - Zimowa kraina (walka z nordwormami itp.)
6 Rozdział - Świat normalny (walka w domach lub w miastach z normalnymi robalami itp.)

- gra wieloosobowa: możesz wybrac 4 drużyny, a w sumie max. 20 robali, z jednej max. 6.

- tryb wyzwań i deathmathów: wyzwania prawie każdej broni i 10 Deathmathów.

- rozrywka sieciowa

- sklep z przedmiotami do kupienia: bronie, style gry, nowe wyzwania, mapy do gry wieloosobowej, czapki, wąsy, okulary, rękawice, broń na plecach i zbroje (jakich mało jest w grze)

To nie wszystko, resztę dopiszę kiedy indziej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kiślu dnia Wto 19:25, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 14:11, 21 Lut 2011    Temat postu:

Ej, no ale wymyśl tak, że będzie można dać max. 48 robali. Dobra? xD No żeby dużo robali mogło ze sobą walczyć, a nie tylko 16.

@DÓŁ: Wiem, ale mówiłem "wymyśl tak". xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ludi dnia Wto 14:45, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiślu
V.I.P
V.I.P


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Polski xD

PostWysłany: Pon 14:25, 21 Lut 2011    Temat postu:

1. To tylko zabawa, to nie na serio.
2. Było by chyba za dużo robali.
3. Jest 20 robali max. Chyba starczy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pon 22:39, 21 Lut 2011    Temat postu:

Nawet nie zauważyłem, że kilka części "powstaje". To jest tak, że każdy może założyć temat o swojej części Worms?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiślu
V.I.P
V.I.P


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Polski xD

PostWysłany: Wto 11:56, 22 Lut 2011    Temat postu:

Tak, można tak zrobic swoją częśc w oddzielnym temacie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matipst9
Nowy


Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 16:49, 22 Sty 2012    Temat postu:

Ile pisałeś to Kiślu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin