FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Temat ogólny o przejściu robaków do 3D

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Ogólnie o worms
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kenex Spam Center

PostWysłany: Sob 10:19, 25 Wrz 2010    Temat postu: Temat ogólny o przejściu robaków do 3D

Tutaj prowadzimy dyskusje na temat przejścia robaków do 3D. Czy według was było słuszne? Jakie błędy popełniło team17? Dlaczego ludzie tak nie lubią 3D? Tutaj jest miejsce aby o tym porozmawiać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 10:34, 25 Wrz 2010    Temat postu:

Ludzie nie lubią części w 3D, bo zawsze były gorzej dopracowane niż 2D. Zawsze miały jakieś uciążliwe błędy. 2D nie ma takich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Sob 21:22, 25 Wrz 2010    Temat postu:

Może właśnie to było powodem takiej małej liczby części w 3D? Być może do takiej gry jak Worms nie pasuje trzeci wymiar. Ale to tylko złudzenie, wynikające z tego, iż pierwsze Wormsy powstawały w 2D. Gracze przystotsowali się do drugiwgo wymiaru. Myślę, że jeśli pierwsze Wormsy wyszły by w 3D, to większość graczy wolałaby trzeci wymiar. Tylko 3 częsci w 2D, a reszta w trzech wymiarach... Rozmarzyłem się...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 8:14, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Bardzo dobrze, że wormsy przeszły do 3D. Szkoda tylko, że negatywnie się to przyjęło.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Nie 8:14, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kenex Spam Center

PostWysłany: Nie 11:27, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Prof.Worminkle napisał:
Może właśnie to było powodem takiej małej liczby części w 3D? Być może do takiej gry jak Worms nie pasuje trzeci wymiar. Ale to tylko złudzenie, wynikające z tego, iż pierwsze Wormsy powstawały w 2D. Gracze przystotsowali się do drugiwgo wymiaru. Myślę, że jeśli pierwsze Wormsy wyszły by w 3D, to większość graczy wolałaby trzeci wymiar. Tylko 3 częsci w 2D, a reszta w trzech wymiarach... Rozmarzyłem się...


Pewnie masz rację. W końcu najczęstrzym argumentem fanów 2D jest :
Osoba nielubiąca robaków w 3D napisał:
Wormsy w 3D straciły swój klimat


Nie rozumiem tego. Jak można oczekiwać w kółko tego samego klimatu. Wormsy w 3D owszem straciły swój klimat. Ale zyskały jeszcze lepszy.

Dużym błędem TEAM17 było niedopracowanie pod wieloma względami worms3D. Wiele osób już wtedy odwruciło się od trójwymiaru i nawet nie grając w worms4:mayhem mówią i tak że wszystkie odsłony w 3D to ***. Oczywiście jest to trollowskie ale co poradzić.

Nastawienie "3D = g*wno" ma też wpływ na recenzje. No bo jeśli recenzent myśli sobie "to napewno będzie badziew" to zawsze znajdzie wady byleby to swojemu móżdżkowi udowodnić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kenex dnia Nie 11:31, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 12:38, 27 Wrz 2010    Temat postu:

Osoba nielubiąca robaków w 3D napisał:
Wormsy w 3D straciły swój klimat

Nie wydaje mi się możliwe utrzmanie tego samego klimatu w 2D i 3D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kenex Spam Center

PostWysłany: Pon 14:03, 27 Wrz 2010    Temat postu:

Gal Anonim napisał:
Osoba nielubiąca robaków w 3D napisał:
Wormsy w 3D straciły swój klimat

Nie wydaje mi się możliwe utrzmanie tego samego klimatu w 2D i 3D.


No właśnie. Nie wiem jak można było tego oczekiwać Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Śro 20:07, 29 Wrz 2010    Temat postu:

Według osób nie cierpiących 3D, ludzie z Team 17 powinni stanąć na głowie, aby ten klimat utrzymać Mruga Jednak jest jedno ale, tego NIE DA się zrobić. Jak mi przykro Smutny Na szczęscie my to rozumiemy i dlatego akceptujemy Worms 3D. Worms 3D to całkiem inne otoczenie. Nie można porównywać klimatu z 2D i 3D. To dwa inne światy. Tylko zasady są te same, chociaż i one są w niektórych szczegółach edytowane przez różnicę wymiarów. Można by na przykład zrobić część w 2D i: Dodać myzczki z Mayhem, dodać fabrykę broni, fabrykę min, muzykę z Mayhem, ubrania, obiekty z Mayhem, tekstury z Mayhem i inne rzeczy z MAYHEM. Ale jak sobie to wyobrażam... to mimo tych wszytskich podobieństw gra była by całkiem inna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 12:14, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Gdyby by zrobić to, co powiedzał Worminkle, wyszło by jeszcze co innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Sob 13:20, 02 Paź 2010    Temat postu:

Worms Mayhem przeniesione w drugi wymiar... To byłoby straszne. Na szczęscie ludzie z Team 17 się do tego nie posunęli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 13:47, 02 Paź 2010    Temat postu:

W4 w 2D. Lol. To by była tragedia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Ogólnie o worms Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin