FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Wormsy w 2D vs 3D
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Ogólnie o worms
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jakie wormsy wolisz?
2D
33%
 33%  [ 4 ]
3D
66%
 66%  [ 8 ]
Wszystkich Głosów : 12

Autor Wiadomość
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kenex Spam Center

PostWysłany: Wto 20:12, 27 Lip 2010    Temat postu: Wormsy w 2D vs 3D

Wolicie wormsy 2D czy 3D?

Ja wolę 3D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Śro 0:32, 28 Lip 2010    Temat postu:

Oczywiście w 3D. W tych częściach otoczenie jest bardziej realistyczne. No i na szczęście została zachowana jedna z ważnych zasad wormsów: obiekty na mapie są w bezruchu! (Akurat w worms:forts falmy się ruszają na wietrze w jakiejś mapie Smutny )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kenex Spam Center

PostWysłany: Śro 11:08, 28 Lip 2010    Temat postu:

Ej ludzie, głosujcie. Chcę takiemu, jednego gościowi udowodnić że fanów 3D też jest sporo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 11:15, 28 Lip 2010    Temat postu:

Ja wolę 3D, bo jest więcej realizmu. Mapy są bardziej realistyczne (w 2D wyglądają jak malowane w paincie). Rozgrywka też jest fajna. 3D jest lepsze od 2D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Śro 21:16, 28 Lip 2010    Temat postu:

W 2D wyglądają jak kolorowanki, albo jakieś obrazki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 9:13, 29 Lip 2010    Temat postu:

2D. Mam sentyment, pierwszą częścią w jaką grałem i zarówno moją ukochaną grą było, jest i będzie WWP. Nic nie zastąpi bombardowania owcami, tej muzyki, i świetnych efektów. 2D jest, było i będzie zajefajne.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Wto 15:08, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kenex Spam Center

PostWysłany: Czw 11:25, 29 Lip 2010    Temat postu:

Nie rozumiem stwierdzenia "świetnych efektów"?


Tak po za tym uważam że team17 powinno robić na przemian gry w 2D i 3D. Wszyscy byli by zadowoleni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kenex dnia Czw 11:27, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 14:50, 29 Lip 2010    Temat postu:

W tym cię popieram. Każdy lubi inne wormsy. W ten sposób każdy byłby zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kenex Spam Center

PostWysłany: Czw 16:23, 29 Lip 2010    Temat postu:

No właśnie a przecież o to każdej firmie robiącej gry powinno chodzić Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 16:35, 29 Lip 2010    Temat postu:

Ale oni idą na łatwiznę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 11:30, 30 Lip 2010    Temat postu:

@Kenex
Chodzi o dym, wybuchy i ogień, które uważam za świetne.
@Prof. Worminkle
Na jakiej planszy w WF palmy się ruszają?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kenex Spam Center

PostWysłany: Pią 12:42, 30 Lip 2010    Temat postu:

Hmm... O ile dobrze pamiętam w sfinksie się ruszają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 20:55, 30 Lip 2010    Temat postu:

W 2D wszystko łatwiej trafić i większe zniszczenia terenu. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 23:45, 30 Lip 2010    Temat postu:

Palmy się ruszają w sfinksie i chyba w Necropolis (mapa z egiptu, w nocy).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Prof.Worminkle dnia Pią 23:46, 30 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenex
Moderator


Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Kenex Spam Center

PostWysłany: Sob 15:36, 31 Lip 2010    Temat postu:

ludi napisał:
W 2D wszystko łatwiej trafić i większe zniszczenia terenu. Cool


I właśnie tego nie rozumiem. W strzelaninkach jakoś ludziom nie przeszkadza że trudniej jest trafić (3D) a w wormsach już tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 21:42, 04 Sie 2010    Temat postu:

w wormsach pociski nie lecą prosto a robaki nie chodzą wszędzie tylko tury są

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 8:28, 05 Sie 2010    Temat postu:

O, wróciłeś Joajestem! Masz rację, wormsy to gra turowa. Wolę gry turowe od jakiś strzelanek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 9:15, 05 Sie 2010    Temat postu:

Ja też, bo strzelanie nie ma sensu. Wormsy są bardziej strategiczne. W W2/W:A/WWP za łatwo się rozwala mapę przez co łatwo można zabić 10 robali na raz. Fizyka nie jest dopracowana, bo jak oberwiesz mocno z banana to leci poza mapę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 9:37, 05 Sie 2010    Temat postu:

W W4 wormsy też lecą poza mapę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 9:45, 05 Sie 2010    Temat postu:

Tak, ale jak użyjesz buga z miksturą, a nie jak wysadzisz się bananem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Ogólnie o worms Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin