FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Obiekty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 9:56, 03 Sie 2010    Temat postu:

Lawa- Trochę pomarańczowej lawy. Jeśli robak na nią wejdzie, traci ok. 20hp i go odrzuca, trochę mocniej niż po ognistej pięści.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 17:23, 03 Sie 2010    Temat postu:

Kwas - Jest to kwas, który wciąga na dół jak jakiś robal wdepnie w to. Powoli zabiera energię (1hp co 0,5 sekundy). Można z tego wyskoczyć. (robal nie traci tury jak wdepnie w kwas)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Wto 17:53, 03 Sie 2010    Temat postu:

Sprytne dziury - na początku na mapie pojawia się wiele dziur malutkiej wielkości (ale da się zauważyć) i przechodząc obok powiększają się i spadasz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 18:27, 03 Sie 2010    Temat postu:

Niewidoczna mina- Mina, której nie widać. Ma opóźnienie takie, jakie ma zwykła.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Nie 10:15, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Wto 18:30, 03 Sie 2010    Temat postu:

Żyjące miny - nie waż się nawet przechodzić obok min, gdy się zapali będzie Cię gonić i ostatecznie dopadnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 18:30, 03 Sie 2010    Temat postu:

Minobeczka- Kiedy wejdziesz na tę beczkę, ta wybucha.
PS: LOL, JESTEM KAPITANEM!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Śro 7:35, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Wto 18:48, 03 Sie 2010    Temat postu:

Błąd klawiatury - po zebraniu Mystery Crate jeśli się to trafi klawisze są pomieszane i każda strzałka prowadzi w inną stronę (lub literki WASD).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gościu dnia Wto 20:10, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 18:51, 03 Sie 2010    Temat postu:

Wróćmy do obiektów.
Wiatrak- Można nim zmieniać kierunek i siłę wiatru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Wto 20:11, 03 Sie 2010    Temat postu:

Sorry, pomyliłem się, już poprawiłem.

Guma (nie do żucia) - dzięki niej nasz worm może się rozciągać tak mocno, że np. strzelając ze strzelby może głowę wygiąć aż do tyłu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 9:28, 04 Sie 2010    Temat postu:

Beczka z wodą - Jest to duża beczka z wodą. Można ją wysadzić by wylać trochę wody lub wrzucić jakiegoś robala do wody (by go utopić). Wybuch beczki zabiera 30HP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 16:38, 28 Gru 2010    Temat postu:

Owca- Początkowo nic nie robi, tylko stoi w miejscu. Kiedy podejdzie do niej worm zaczyna na niego biegnąć, by wybuchnąć na robaku. Wybuch zabiera 75 żyć, tak jak w wypadku owcy. Owca w gonitwie może skakać, można się uchronić przed owcą, np: kryjąc się za podestem.
Superowca - Jak wyżej, lecz potrafi latać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiślu
V.I.P
V.I.P


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Polski xD

PostWysłany: Sob 22:20, 19 Lut 2011    Temat postu:

Guma do żucia - na mapie są 3. Jeśli wdepniesz na nią (są mało widoczne) nie możesz ruszyc się z miejsca (tak jak po młocie w W4).
Dziadek - odpowiednik Babuni płci męskiej Wesoly tyle że go nie ma w broniach. Stoi na środku planszy gdy robal do niego podejdzie idzie do niego (wolno jak babunia). Z uderzeniem odbiera 150 hp (2 razy więcej niż babunia). Na szczęście wolno idzie!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 13:16, 20 Lut 2011    Temat postu:

Patyczak - chodzi taki na określonym terenie. Jak się do niego za blisko podejdzie, to atakuje. W opcjach można ustawić, jaką broń mu dajemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Nie 15:16, 20 Lut 2011    Temat postu:

Mina morska - działa na łódki (opisałem je na stronie wcześniej) i na robale, które wpadną do wody.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiślu
V.I.P
V.I.P


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Polski xD

PostWysłany: Nie 22:33, 20 Lut 2011    Temat postu:

Wiązka laserowa - jedno miejsce jest troszkę niebieskie (mało widoczne). Gdy w nie wejdziesz z powietrza wychodzi wielka wiązka laserowa. Zabiera 500 hp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pon 14:21, 21 Lut 2011    Temat postu:

Sezam - jak walniesz w tą skałę bazooką, ta się otwiera, z w niej mnóstwo skrzynek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiślu
V.I.P
V.I.P


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Polski xD

PostWysłany: Pon 14:26, 21 Lut 2011    Temat postu:

Kamien - zwykły kamien, wygląda jak normalny teren, a jak się tam wejdzie wybucha z siłą dynamitu (max. 75 hp.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 0:27, 18 Mar 2011    Temat postu:

Drzewo wieloowocowe: Na mapie jest jedno takie drzewo. Rosną na nim: jabłka, banany, pomarańcze i wiśnie. Co cztery lub co pięć tur spada z niego jeden z owoców. Owoc odbija się przez chwilę (przemieszczająć się po mapie) aż w końcu zatrzymuje się i wyrządza jakieś szkody. Jednak każdy owoc zachowuje się inaczej:

Jabłko wybucha zwyczajnie, jak granat. Zabiera maximum 40 HP.

Banan po pierwszym wybuchu rozpada się na cztery mniejsze banany. Zabiera maximum 100 HP.

Pomarańcza nie wybucha, lecz rozpyla wokół siebie chmurę trującego gazu.

Wiśnie spadają dwie na raz i działają jak miny. Spadają z drzewa, ale obydwie turlają się w kilku kierunkach. W końcu się zatrzymują i czekają aż jakiś robal dostatecznie się zbliży. Są gorsze od min, bo trudniej je zauważyć i wybuchają po jednej sekundzie od zetknięcia z robalem. Zabiera 50 HP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 18:11, 18 Mar 2011    Temat postu:

Ochroniarz (xD) - worm, co jak się go dotknie, to rzuca tobą na sporą odległość. Można go zabić broniami rzucanymi (nie reaguje).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kbwgothic
Worm
Worm


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/7

PostWysłany: Śro 14:38, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Niewidzialny obiekt-jak ktoś wpadnie na ten obbiekt to niszczy 99% mapy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin