FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Robaczy tygiel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 8:59, 10 Lut 2009    Temat postu:

Laserowy efekt - Z strzelby,snajperki i innych broni palnych widać laser dzięki niemu
łatwiej się trafia w dalekie cele.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Sob 22:02, 16 Maj 2009    Temat postu:

Zew piekieł:Polega to na tym, że co 3 tury, w niektórych miejscach planszy pojawia się na chwilę ogień.Nie można przewidzieć gdzie pojawią się płomienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 17:08, 17 Maj 2009    Temat postu:

Bez liny ani rusz! - Nie masz liny nawet kiedy jest w stylu.Plecak i inne transportery nie przeniosą robala chyba że znajdziesz skrzynię z liną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Sob 13:04, 18 Lip 2009    Temat postu:

Raz, dwa, skok!: Po każdej turze, każdy robak skacze jeden raz do przodu, więc uważaj, by nie stawać obok wody.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 14:41, 20 Sie 2009    Temat postu:

Skrzynie pułapki (rodzaj z wormpot 2 w W3D) - Jest deszcz skrzyń i częściej są super bronie lecz uważaj od czasu do czasu wybuchają te skrzynie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 23:11, 21 Sie 2009    Temat postu:

Zamieńmy się!(Tryb dostępny tylko na dwóch graczy):Ten tryb polega na tym, że:Ty i Twój przeciwnik w jednej turze macie normalnie swoje bronie.W drugiej zaś zamieniacie się nimi:Ty masz bronie wroga, a on Twoje.I tak na zmianę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 11:57, 22 Sie 2009    Temat postu:

Inwazja babuniek - Co 10 tur chodzą babki po całej planszy i rozwalają okolicę , jedna babka zadaje 75 HP obrażeń

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Sob 19:32, 22 Sie 2009    Temat postu:

Mokry dzień...-Co dwie tury, w niektórych miejscach planszy pojawiają się dość małe, ale za to głębokie kałuże i znikają po chwili.Nie pojawiają się na budynkach i innych obiektach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 10:49, 23 Sie 2009    Temat postu:

Czarnobyl - Co 5 tur wybucha specjalnie ustalony stos beczek.(Czyli tak jak elektrownia w Czarnobylu wybuchła).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 10:53, 23 Sie 2009    Temat postu:

Mixowanie - Co 5 tur robiaki się zamieniają miejscami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 11:07, 23 Sie 2009    Temat postu:

deszcz - przez całą grę pada deszcz podnosząc poziom wody o 1px w każdej tuże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 11:11, 23 Sie 2009    Temat postu:

Hitman mode - przez całą grę robaki mają po 2 bronie palne np. strzelby UZI itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 18:08, 23 Sie 2009    Temat postu:

bardzo wysoka grawitacja - Przykleja i spowalnia robaka poza tym nie można skakać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 20:49, 23 Sie 2009    Temat postu:

Super działa - Wszystkie działa zabierają 4x więcej obrażeń

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Nie 21:15, 23 Sie 2009    Temat postu:

Skrzydlate robale: Robale mają cały czas skrzydła (te które otrzymuje się po wypiciu eliksiru Ikara)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 9:22, 24 Sie 2009    Temat postu:

Tornado - przez połowę gry wiatr zostaje podniesiony o 50%.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 16:16, 24 Sie 2009    Temat postu:

Najwyższa moc - Mina po wybuchu tworzy ogromną poświatę plazmową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 16:18, 24 Sie 2009    Temat postu:

magiczna pięść - sprawia że ognista pięść odejmuje 99% hp robaka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 16:25, 24 Sie 2009    Temat postu:

Piekielny młot - Zmienia zwykły młot w ognisty młot który podczas kolizji z robalem wysyła falę uderzeniową.Zabiera 55HP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 16:30, 24 Sie 2009    Temat postu:

brak wiatru - Ta opcja sprawia że nie ma wiatru.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin