Worms World



Forum Worms World Strona Główna Nasza własna część Robaczy tygiel
Obecny czas to Wto 23:11, 31 Mar 2020

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Pon 17:05, 24 Sie 2009

Wiadomość
Wiatr 99% - Wskaźnik pokazuje 99m czyli potęęężny wiatr!Robaki mają na niego wpływ

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Wormer21

Autor
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

Pon 17:33, 24 Sie 2009

Wiadomość
Bardzo szybkie chodzenie - robak pełznie o 60% szybciej normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty JoaJestem

Autor
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Pon 18:59, 24 Sie 2009

Wiadomość
Super Jetpack - Jetpack zawiera 80 jednostek paliwa (zamiast 15) i można lecieć o wiele wyżej

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Wormer21

Autor
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

Wto 9:08, 25 Sie 2009

Wiadomość
Spowolniony czas - czas zostaje spowolniony o połowę.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty JoaJestem

Autor
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

Pią 18:41, 23 Paź 2009

Wiadomość
Deszcz kasetek: Co 3-5 tur spadają kasetki ( jak po wybuchu bomby kasetowej). Kastki spadają, tak, aż je widać na horyzoncie, wszystki spadają naraz i równomiernie.
Deszcz uzi: Tak jak w deszczu kasetek, ale zamiast kasetek spada jedna, wielka salwa z uzi.
Potrójne, poczwórne, ''popiąte" i ,,poszóste" obrażenia: Wiadomo.
Beczkowe wybuchy: Co tura spada kilka beczek z benzyną, co jakiś (losowy) czas WSZYSTKIE naraz wybuchają.
Minowe wybuchy: Jak wyżej, ale zamiast beczek są miny.
Tajemnicze miny: Mina może wybuchnąć jak dowolna broń- czasami lekkie popchnięcie typu szturchaniec, a czasem tam, gdzie była mina spada betonowy osioł...
Edit:
Pułapki: Na mapie są różne pułapki, jak np: armaty, klapy z karabinami itd.
Lwy: Co kilka tur przychodzą lwy, dzielą się na 3 typy:
Typ 1:Zadaje losowe obrażenie.
Typ 2: uderza robaka, nie zadając obrażeń, ale ma losowy odrzut ( czasami GIGANTYCZNY!!!)
Typ 3 : Łączy typy 1 i 2.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 14:39, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gal Anonim

Autor
WormsFanAndMaster
Nowy


Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

Nie 19:59, 03 Sty 2010

Wiadomość
Robaczy tygiel
Nurek: Wormsy mają stroje do nurkowania i mogą nurkować.
OH NIE TO Binwormsed:Po mapie chodzi terrorysta BinWormsed(Binladen Worms ) I rzabija kilka wormsów oraz podkłada bombe pod najwyższy budnek na planszy bomba wybucha po 2-3 turach rozwala cały budynek i jest śmiercionośna!
El DIABLO Twisted Evil :Na mapie jest ukryty kocioł jak worms do niego wpadnie to umiera... Uwaga
Jeszcze później wymyśle coś


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty WormsFanAndMaster

Autor
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

Nie 14:16, 24 Sty 2010

Wiadomość
Zmiana miejca: Co tura wormy zmieniają się miejscami.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gal Anonim

Autor
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików
Pon 17:05, 25 Sty 2010

Wiadomość
Lepszy skok:Robaki mogą robić potrójne salta.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Prof.Worminkle

Autor
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Wto 10:51, 26 Sty 2010

Wiadomość
Helikoptery: Przez całą grę towarzyszą nam helikoptery strzelające karabinkami i rakietami

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Wormsiarz

Autor
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików
Nie 12:08, 31 Sty 2010

Wiadomość
Lekarz ?:Co turę, jakiemuś robalow dodaje się, albo odejmuje życie w granicach od 1HP do 30 HP.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Prof.Worminkle

Autor
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Pią 23:34, 19 Mar 2010

Wiadomość
Jedna jednostka, jedną dostaniesz: Robale zaczynają grę z 1HP. W apteczkach możemy znaleźć tylko 1HP

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Wormer21

Autor
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików
Sob 14:33, 20 Mar 2010

Wiadomość
Zepsuty zegar:Co każdą turę, jej czas się zmienia, czyli raz tura może trwać 90 minut, raz 70, raz 55, raz 45, raz 30 i raz tylko 15.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Prof.Worminkle

Autor
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Sob 15:36, 20 Mar 2010

Wiadomość
Ukryte miny: Miny są niewidzialne i nie słychać ich pikania. Łatwo można wpaść w pułapkę

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Wormer21

Autor
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

Pon 12:08, 17 Maj 2010

Wiadomość
Śmiertelny dywan- Kiedy worms wejdzie na latający dywan (obiekt) i dywan się przesunie, worms zamiast lecieć razem z dywanem spadnie na dół.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gal Anonim

Autor
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Sob 15:03, 22 Maj 2010

Wiadomość
Apteczki z nieba - Co turę spadają apteczki różnej wielkości. Im większa, tym więcej HP można zdobyć. Uważaj, niektóre są pułapkami i wybuchną, gdy ją dotkniesz (jak ktoś miał Mod Loadera do W4 to powinien znać ten tryb)

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Wormer21

Autor
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska
Wto 10:52, 03 Sie 2010

Wiadomość
Gorąca woda - gdy Worm dotknie wody traci turę i trzymając się za robaczy tyłek leci w jakieś miejsce na planszy i odejmuje 50 HP + upadek.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gościu

Autor
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7

Wto 11:00, 03 Sie 2010

Wiadomość
Superlawa- Lawa (obiekt) ma odrzut baseballa i zadaje obrażenia x3.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gal Anonim

Autor
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików
Wto 15:59, 03 Sie 2010

Wiadomość
Żyjący świat: Obiekty na mapie, które powinny się ruszać, robią to. Na przykaład pterodaktyle latają, wózki na dzikim zachodzie jeżdżą, dźwigi działają, drzewa kołyszą się na wietrze, latające dywany... latają. Na ruszające się obiekty można wejść.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Prof.Worminkle

Autor
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

Wto 17:11, 03 Sie 2010

Wiadomość
Hyper walka wręcz - Walka wręcz zadaje 2x więcej HP i odrzuca bardzo daleko. (dalej niż na 2x obrażeniach)

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Wormer21

Autor
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska
Wto 17:57, 03 Sie 2010

Wiadomość
W WWP w tyglu jak ustawisz Potężna walka wręcz to szturchaniec staje się najlepszą bronią.

Wściekłe UFO - czasami się zdarzy, że UFO podczas wciągania robala zamknie za szybko otwór i przetnie worma na pół.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Gościu

Odpowiedz do tematu Strona 3 z 4
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny

Forum Worms World Strona GłównaNasza własna częśćRobaczy tygiel
Obecny czas to Wto 23:11, 31 Mar 2020
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin