FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Robaczy tygiel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 17:05, 24 Sie 2009    Temat postu:

Wiatr 99% - Wskaźnik pokazuje 99m czyli potęęężny wiatr!Robaki mają na niego wpływ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 17:33, 24 Sie 2009    Temat postu:

Bardzo szybkie chodzenie - robak pełznie o 60% szybciej normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 18:59, 24 Sie 2009    Temat postu:

Super Jetpack - Jetpack zawiera 80 jednostek paliwa (zamiast 15) i można lecieć o wiele wyżej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoaJestem
Worm
Worm


Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 9:08, 25 Sie 2009    Temat postu:

Spowolniony czas - czas zostaje spowolniony o połowę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 18:41, 23 Paź 2009    Temat postu:

Deszcz kasetek: Co 3-5 tur spadają kasetki ( jak po wybuchu bomby kasetowej). Kastki spadają, tak, aż je widać na horyzoncie, wszystki spadają naraz i równomiernie.
Deszcz uzi: Tak jak w deszczu kasetek, ale zamiast kasetek spada jedna, wielka salwa z uzi.
Potrójne, poczwórne, ''popiąte" i ,,poszóste" obrażenia: Wiadomo.
Beczkowe wybuchy: Co tura spada kilka beczek z benzyną, co jakiś (losowy) czas WSZYSTKIE naraz wybuchają.
Minowe wybuchy: Jak wyżej, ale zamiast beczek są miny.
Tajemnicze miny: Mina może wybuchnąć jak dowolna broń- czasami lekkie popchnięcie typu szturchaniec, a czasem tam, gdzie była mina spada betonowy osioł...
Edit:
Pułapki: Na mapie są różne pułapki, jak np: armaty, klapy z karabinami itd.
Lwy: Co kilka tur przychodzą lwy, dzielą się na 3 typy:
Typ 1:Zadaje losowe obrażenie.
Typ 2: uderza robaka, nie zadając obrażeń, ale ma losowy odrzut ( czasami GIGANTYCZNY!!!)
Typ 3 : Łączy typy 1 i 2.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 14:39, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WormsFanAndMaster
Nowy


Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 19:59, 03 Sty 2010    Temat postu: Robaczy tygiel

Nurek: Wormsy mają stroje do nurkowania i mogą nurkować.
OH NIE TO Binwormsed:Po mapie chodzi terrorysta BinWormsed(Binladen Worms ) I rzabija kilka wormsów oraz podkłada bombe pod najwyższy budnek na planszy bomba wybucha po 2-3 turach rozwala cały budynek i jest śmiercionośna!
El DIABLO Twisted Evil :Na mapie jest ukryty kocioł jak worms do niego wpadnie to umiera... Uwaga
Jeszcze później wymyśle coś


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 14:16, 24 Sty 2010    Temat postu:

Zmiana miejca: Co tura wormy zmieniają się miejscami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pon 17:05, 25 Sty 2010    Temat postu:

Lepszy skok:Robaki mogą robić potrójne salta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 10:51, 26 Sty 2010    Temat postu:

Helikoptery: Przez całą grę towarzyszą nam helikoptery strzelające karabinkami i rakietami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Nie 12:08, 31 Sty 2010    Temat postu:

Lekarz ?:Co turę, jakiemuś robalow dodaje się, albo odejmuje życie w granicach od 1HP do 30 HP.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 23:34, 19 Mar 2010    Temat postu:

Jedna jednostka, jedną dostaniesz: Robale zaczynają grę z 1HP. W apteczkach możemy znaleźć tylko 1HP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Sob 14:33, 20 Mar 2010    Temat postu:

Zepsuty zegar:Co każdą turę, jej czas się zmienia, czyli raz tura może trwać 90 minut, raz 70, raz 55, raz 45, raz 30 i raz tylko 15.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 15:36, 20 Mar 2010    Temat postu:

Ukryte miny: Miny są niewidzialne i nie słychać ich pikania. Łatwo można wpaść w pułapkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 12:08, 17 Maj 2010    Temat postu:

Śmiertelny dywan- Kiedy worms wejdzie na latający dywan (obiekt) i dywan się przesunie, worms zamiast lecieć razem z dywanem spadnie na dół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 15:03, 22 Maj 2010    Temat postu:

Apteczki z nieba - Co turę spadają apteczki różnej wielkości. Im większa, tym więcej HP można zdobyć. Uważaj, niektóre są pułapkami i wybuchną, gdy ją dotkniesz (jak ktoś miał Mod Loadera do W4 to powinien znać ten tryb)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Wto 10:52, 03 Sie 2010    Temat postu:

Gorąca woda - gdy Worm dotknie wody traci turę i trzymając się za robaczy tyłek leci w jakieś miejsce na planszy i odejmuje 50 HP + upadek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 11:00, 03 Sie 2010    Temat postu:

Superlawa- Lawa (obiekt) ma odrzut baseballa i zadaje obrażenia x3.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Wto 15:59, 03 Sie 2010    Temat postu:

Żyjący świat: Obiekty na mapie, które powinny się ruszać, robią to. Na przykaład pterodaktyle latają, wózki na dzikim zachodzie jeżdżą, dźwigi działają, drzewa kołyszą się na wietrze, latające dywany... latają. Na ruszające się obiekty można wejść.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 17:11, 03 Sie 2010    Temat postu:

Hyper walka wręcz - Walka wręcz zadaje 2x więcej HP i odrzuca bardzo daleko. (dalej niż na 2x obrażeniach)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Wto 17:57, 03 Sie 2010    Temat postu:

W WWP w tyglu jak ustawisz Potężna walka wręcz to szturchaniec staje się najlepszą bronią.

Wściekłe UFO - czasami się zdarzy, że UFO podczas wciągania robala zamknie za szybko otwór i przetnie worma na pół.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin