FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Robaczy tygiel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 18:13, 03 Sie 2010    Temat postu:

Prof.Worminkle napisał:
Żyjący świat: Obiekty na mapie, które powinny się ruszać, robią to. Na przykaład pterodaktyle latają, wózki na dzikim zachodzie jeżdżą, dźwigi działają, drzewa kołyszą się na wietrze, latające dywany... latają. Na ruszające się obiekty można wejść.

W obiektach dałem obiekt latający dywan, który lata.
Odnawiające się beczki - Beczki się odnawiają.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 14:44, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 18:31, 03 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
Odnawiające się beczki- Beczki się odnawiają.


Sama nazwa mówi, że nie trzeba tłumaczyć xD

Stabilne miny - Miny są bardzo stabilne i nie można je wyrzucić (nie licząc podkładania miny)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek369
Nowy


Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 15:07, 07 Sty 2011    Temat postu:

Niezdarne robaki: Jeśli chcesz walnąć młotem, to na 50% jest szansa że młotek zrobi siuup przeleci pod robalem i go wbije. (tego co wali młotem.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 15:59, 07 Sty 2011    Temat postu:

Krytyk*, lub pudło - 1/2 szansy na pudło, 1/2 na obrażenia x2.

*Krytyk - cios krytyczny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Śro 15:08, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kiślu
V.I.P
V.I.P


Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z Polski xD

PostWysłany: Wto 20:37, 08 Lut 2011    Temat postu:

Kolejka to kolejka - z każdej drużyny tylko jeden robal jest zniszczalny. Jeśli się go zniszczy drugi zaczyna byc zniszczalny i tak cały czas aż dojdzie do ostatniego. Robale niezniszczalne po zatopieniu odnawiają się na lądzie.
Ściskający sposób - z jednego boku mapy jest ściana. Co turę zaczyna się przesuwac w bok. Robale nie mają broni więc muszą uciekaj jak najbardziej w bok
Przygniatający sposób - podobne do ściskającego tylko że ściana idzie z góry na dół, zamiast z bboku na bok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 14:44, 10 Lut 2011    Temat postu:

Podskok - Co kilka tur plansza skacze w górę, zmieniając położenie wormów, skrzyń i obiektów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ludi
Naczelny


Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Pią 17:54, 11 Lut 2011    Temat postu:

Bronie laserowe (w końcu ktoś chyba wymyślił jakąś w uzbrojeniu) zamiast zwykłą, strzelają ujemną energią i nie dość, że worm dostaje, to jeszcze "spada" w górę... xD









...ale po jakimś czasie energia wypromieniowuje i robal spada normalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 0:10, 18 Mar 2011    Temat postu:

Losowy poślizg: W niektórych miejscach na mapie, jest ślisko. Są to małe, niewidzialne obszary. Kiedy robal wejdzie na taki obszar, wpada w dość duży poślizg. Dlatego lepiej trzymać się zdala od brzegów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kolo9812
Uczeń


Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Pią 10:31, 18 Mar 2011    Temat postu:

Szybki jak błyskawica - Robaki chodzą znacznie szybciej niż zwykle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Nie 22:20, 27 Mar 2011    Temat postu:

Skażony teren: co 2 lub 3 tury na mapie pojawia się chmura gazu (wielkości takiej jak ta z granatu gazowego) i utrzymuje się przez jedną turę. Byłaby nieszkodliwa, gdyby nie to że jest niesiona przez wiatr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kolo9812
Uczeń


Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Pon 13:39, 28 Mar 2011    Temat postu:

Karetka na urlopie: Wszystkie robaki na początku gry są zatrute. (oczywiście można je wyleczyć.)
Lepiej spojrzeć czy mam opuszczenie tury!: Woda nie podnosi się turowo lecz cały czas!
Gdzie jest atomowa bomba?!: Przeciwieństwo podwójnych obrażeń. Bronie zadają mniejsze obrażenia.
Odpornościomierz: Robaki giną tylko w wodzie i mają nieskończony zapas energii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 14:15, 28 Mar 2011    Temat postu:

Kolo9812 napisał:
Odpornościomierz: Robaki giną tylko w wodzie i mają nieskończony zapas energii.


Ta funkcja w tyglu akurat jest Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kolo9812
Uczeń


Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Wto 13:15, 29 Mar 2011    Temat postu:

Tak ale przecież fajnie mieć stare dobre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kbwgothic
Worm
Worm


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 6/7

PostWysłany: Pią 15:36, 01 Kwi 2011    Temat postu:

Trzęsienie ziemi co 1 runde jest trzęsienie ziemi trwające 10 sek.

Czy nie miałeś na myśli tury, a nie rundy? //Wormer


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kolo9812
Uczeń


Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Z nienacka

PostWysłany: Pią 19:47, 01 Kwi 2011    Temat postu:

Rundę?

Zakazani - Czasami skrzynki z energią mogą odjąć zdrowie!
Atak i Misja - Połowa robaków w drużynie ma w panelu uzbrojenia tylko broń druga zaś narzędzia.
Spadochrony na stanowisko! - MegaObrażeniaZDużejWysokości xD
Ach! Za zimna dziś woda! - Przeciwieństwo robaków ginących tylko w wodzie - Robaki giną tylko z broni. Robak który wpadnie do wody po w następnej turze pojawi się w miejscu gdzie był ostatnio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pon 23:45, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Losowe bronie: W panelu uzbrojenia są tylko narzędzia, a w miejscu gdzie były bronie jest duży przycisk zatytułowany "losowanie". Po wybraniu tej opcji, zostaje nam wylosowana któraś z broni. Mamy tylko jedną szansę na turę. Narzędzia oczywiście możemy sobie wybierać jak dawniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin